個人情報保護方針/Privacy Policy

■個人情報の管理/Management of personal information

お客さまの個人情報を正確かつ最新の状態に保ち、個人情報への不正アクセス・紛失・破損・改ざん・漏洩などを防止するため、セキュリティシステムの維持・管理体制の整備・社員教育の徹底等の必要な措置を講じ、安全対策を実施し個人情報の厳重な管理を行ないます。


In order to keep customer’s personal information accurate and up-to-date and prevent unauthorized access, loss, damage, falsification, leakage of personal information, etc., maintain security system, maintain management system, thoroughly train employees, etc. We will take necessary measures, implement safety measures, and strictly manage personal information.

■個人情報の利用目的/Purpose of using personal information

お客さまからお預かりした個人情報は、当社からのご連絡や業務のご案内やご質問に対する回答として、電子メールや資料のご送付に利用いたします。


The personal information entrusted to us by our customers will be used for sending e-mails and materials for contacting us, providing business guidance and answering questions.

■個人情報の第三者への開示・提供の禁止/Prohibition of disclosure and provision of personal information to third parties

お客さまよりお預かりした個人情報を適切に管理し、次のいずれかに該当する場合を除き、個人情報を第三者に開示いたしません。


We will properly manage the personal information entrusted to us by our customers and will not disclose it to a third party unless any of the following cases apply.

■個人情報の安全対策/Safety measures for personal information

個人情報の正確性及び安全性確保のために、セキュリティに万全の対策を講じています。


We take all possible security measures to ensure the accuracy and safety of personal information.

■ご本人の照会/Inquiry of the person

お客さまがご本人の個人情報の照会・修正・削除などをご希望される場合
ご本人であることを確認の上、対応させていただきます。


When the customer wishes to inquire, correct or delete his or her personal information
We will respond after confirming that you are who you are.

■法令、規範の遵守と見直し/Compliance and review of laws and regulations

保有する個人情報に関して適用される日本の法令、その他規範を遵守するとともに、本ポリシーの内容を適宜見直し、その改善に努めます。


We will comply with Japanese laws and regulations and other norms that apply to the personal information we hold, review the content of this policy as appropriate, and strive to improve it.